onsdag 8 juni 2011

Sol

Sol ännu så länge,och natten var lugn.
Men HOTET ligger över oss än,får se då..
...när åskan anländer?!!

Har skjutsat iväg småtjejerna till barnomsorgen..
har städat en del å tagit en sväng med snabeldraken..
Tvättmaskinen snurrar för fullt
och jag tror att det är dax för en kopp KAFFE!

Sen ska jag åka å handla kläder ,
inte till mig tyvärr,utan det e KILLARNAS tur den här ggn..
Har hittat en bra butik för hela familjen,
Lager 70..


Ha en jätte skön dag...alla...
Jag märkte till min förtret att det skulle strula med vissa kommentarer även igår =(.
Det är när jag måste gå via google ankomsten...
Annars fungerar det....
Hmmmm

Kram

2 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Vad kul att det funkar att kommentera för dig nu. Man blir ju lite "småsur" när det inte fungerar... Jadå, vi ska nog kunna ses någon gång. Jag hann inte kika i några inredningsaffärer eller på några loppisar när jag var i Falun. Så jag åker gärna dit igen... Min dotters kille bor förresten i Falun så hon är där en hel del! Vi har bestämt att vi ska hälsa på och åka till något ställe där de tydligen har "äventyrsgolf". Jag kommer inte ihåg vad stället hette... Men det lät ju lite kul. Ha det bra i värmen. ( Själv håller jag på och flyter bort, men man ska ju inte klaga...) Stor kram från mej!

zockervadd sa...

Nä nåt oväder hoppas jag verkligen inte att det blir!!! OGILLA...
Vad glad jag blev när jag såg en fin kommentar av dig igen på min blogg:-) Har lixom saaaaaaknat dig <3
Ha det så bra bästaste Anna

KRAMIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...