tisdag 7 juni 2011

Het dag...

HAlloj!!!
Idag har vi verkligen haft stekande hett,,
Å allt slutade med en urladdning med skurar och åska.
Dom "hotar" med att det värsta vädret på länge ska komma INATT!!
Vi får väl se då...

Igår fick jag dessa UNDERBARA
sommarblomster...av min ÄLSKLNG!

VITA...såklart ;)!!
Nu ska jag lalla lite med min OLLIWER..
Vi  ska fixa nått gott till våra magar!!
Det blir GURKSOPPA...
YAMMIIIIIIIIIII!!!!

Sen Lite slapp i soffan och TIDIG säng ikväll..
Dö trött ikväll..
Kan det vara den kvava luften och huvudvärken..,hmmm

Ses i morrg igen..
Ha en skön kväll..,å nattis på er <3

Kram

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Det krävs en riktig urladdning för hu vad kvavt det varit idag..
Sov så gott!
Kram Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Härligt att du är tillbaka, det gillar jag;)

Fina blommor:)

Ja fy tusan så kvavt här är:(

Kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...