torsdag 12 maj 2011

Underbara ni!

Hej alla goa,rara=D!
Tack för era söta rader ...

Här har det verkligen varit skit väder idag...
Åskat å blixtrat hela dagen...

Så det blev en loppis runda..
men INGET dyrt idag...
Bara enkronors grejor..
Förutom 1 sak...
KANNAN! 

Men den var så söt,och helt klart värd 20 kr,i mina ögon iallafall..







Åsså var det ju EN sak till oxå ja,
som INTE kostade 1 kr....

Den HÄR!


20 pix..
men den e större än man får intrycket av här,
så den kommer att komma väl till pass....
VIT såklart!

Men visst gjorde jag en bra runda??


Å sen tjejer....
den BLEV vit!!!

Korgen till olivträdet.

Nä nu ska jag kolla runt lite hos er,sen e det lite TV för att tömma hjärnan INNAN,jag går och sover!

Kram ALLA GOA!!!!



3 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh du kan fynda om någon du;-) Tror minsann du får dra med mig på en vända snart;-)
Haha... ja du,jag läste säkert fel. Men onsdag funkar perfa, på måndag ska jag på en endagars kurs i Tällberg. Men Nice, då ses vi på Onsdag då:-)))
Ha en tokhärlig helg:-)!!!!!
Kramis

Hemmavid sa...

Hej Anna!

Herreguud, vad mkt fynd du gör! Tror att jag måste ta mig en tur till Dalarna - verkar krylla av loppisar runt dig!!

Finns säkert här i Hälsingland också, bara jag som är lite dålig på att besöka dem...

Ha det bäst!
Kramen Jenny

FruNeroLindström sa...

Åhhh, så mysigt med Åska, Alla i bloggvärlden verkar fått det utan jag.
Vilka underbara fynd.
Vi ska iväg på loppis idag, så håller tummarna för massa BILLIGA fynd (lite penga skralt efter veterinärbesöket med Zlatan ju).
Ha en riktigt trevlig helg,
Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...