torsdag 12 maj 2011

Skrot

Hej !

Skrot väder,skrot humör.
Jag vet inte vart jag har mig själv just nu?!
Har INGEN inspiration till nått!
ORKAR inget.
Jag bara som sitter och väntar,väntar på vaddå???
Ingen lust till nått...

Brukar ni andra kunna få sådana perioder?
Jag tror att jag blir så,när jag egentligen vill för mycket på samma gång!
Det kör lixom stop.

Jag har just nu 1000 ideer i huvudet!
Å då blir jag OFF istället?!!
Människan e bra konstig.


Nu när jag gjorde om i v-rummet,så hamnade detta lilla skåp i hallen istället.
Där i förvarar jag alla mina inredningstidningar!

Hallen är föressten ett pågående projekt som ALDRIG blir klart...
Vi håller på och pular vid elskåpet..ska bytas ut,så det blir alrdig
klart runt om heller bara för det..
Så på ena väggen fattas det lister och sladdar hänger...
Men nångång så...=)

Idag hade jag bestämt mig för att INTE åka på loppisar..
men va ska jag göra då??
Jag bara ORKAR inte ta disken och tvätten varje dag..
Jag spyr på hemma livet just nu..

Nä jag åker hemmifrån jag me...så slipper jag se skiten.
Får ta den när jag kommer hem istället..

Ha det gott nu alla goingar....

kram

4 kommentarer:

zockervadd sa...

Skönt att höra att fler har skitdagar... Jag hade min igår. Var bara trött och seg och orkade ingenting! Blä för såna dagar!!!
Jag tar gärna en fika på tisdag fm, vilken tid ca? KRAM

Hemmavid sa...

Men gumman.. Hoppas att din energi kommer tillbaka..

Men, jag tror som du att när det blir för mkt säger nog kroppen ifrån!

Man kan behöva dagar när man inte gör någonting också..

Kramen Jenny

Hammarsbacken sa...

Vilket fint litet skåp i din hall. Och så fint "pyntat". Jag förstår precis hur du känner. Jag känner likadant och har gjort det de senaste veckorna. Jag är så fruktansvärt trött och har ingen lust med någonting överhuvudtaget. Jag får tvinga mig till allt som måste göras. Även då heminredning och målning som jag tycker är så kul i vanliga fall. Fattar inte vad det beror på... men det är då ingé kul att känna så. För precis som du så har jag tusen idéer och massor som jag skulle vilja göra! Vi får väl hoppas att detta går över snart. Jo, Madam Nyberg ligger mitt i Valbo kan man säga. Fast inte vid Valbo Köpcentrum utan närmare Gävle. Vet inte om du varit här någon gång. Men stället heter iallafall Nybo. Om du ska åka dit är du så välkommen hem till mej på en fika om du vill. Jag bor inte så långt därifrån. Jag tycker det är så kul att träffa nya människor med samma intresse. Man har så mycket att prata om. Ha en bra fortsättning på dagen. Stor kram!

FruNeroLindström sa...

Du är inte ensam, jag är också inne i en sådan period lite.
Trött, trött, trött.
Jobbar och sen vill jag helst bara sova. Fast egentligen så har jag 1000 idéer och projekt jag BORDE och VILL fixa med, men som du skriver ORKA!!!!
Känner att jag till och med på jobbet mest är trött och irriterad, älskar mitt jobb i vanliga fall.

Underbart skåp, och underbara bilder i förra inlägget.
Soffan blev också helt superbra ju. Blev väldigt harmoniskt och luftigt.

Hoppas dagen har blivit någorlunda trots allt och att du kan få sova gott i natt.
Många Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...