lördag 21 maj 2011

Finfrämmande!

Oj va dagarna har rullat på nu..
i allsin HAST!
Jag har faktiskt inte hunnit uppdatera här på bloggen..
Vissa dagar e bara för mycket ;).

Jag RÅKADE ;),bli med den här tallrikshyllan i torsdags..
Billig och FIN =):

Å kolla här:


Gamla vackra KRAGAR och spetsar..ÄLSKAR!



Å denna underbara...så söt!!
Kan jag sova vackert sen ;)!!!

den här häftiga fick oxå följa med hem

Gryyyyyyyyyym tycker JAG!!!

Som sagt idag ska jag snabbt klämma in LOPPISEN,
hos HANNA
med bloggen
DET STORA GRÅ HUSET!

Å seeeeeen får vi finfrämmande!!
En gammal älskvärd vän till både mig och min älskling,
ska ÄNTLIGEN komma förbi oss idag ..
Vi har inte setts på FLERA år..,ska bli så UNDERBART !!

Så ..,jag återkommer när tiden finns!!

ha nu en riktigt skön lördag!!!

P&K

2 kommentarer:

Anette sa...

Hallå Anna
Såg att du kommenterat mej tack snälla du.
Jag har dej på min blogglista o att jag följer dej men jag kommer inte in till dej!! vad är fel tro?? skriver vitabjorkebo.blogspot.com men de funkar inte :(
Hoppas du har svar på mina frågor .
Kramen Anette

freddesvitahem sa...

Bara älskar spets i olika former . Gud vad fina spets du har fyndat in här.
Gillar!!!
Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...