söndag 1 maj 2011

1:a maj

Hej alla härliga bloggare!!!
Jag vill börja med att gratulera min gamla kära mormor VALBORG på hennes namnsdag.
Tyvärr finns hon inte kvar bland oss,men ALLTID i våra hjärtan ändå!

Dax för att avslöja VINNAREN då!!!
Många har ni varit som deltagit...,
så jag tackar ödmjukast för det !!!

Det här var jätte skoj..å jag hade gärna velat att ni ALLA vunnit..
,men som sagt det e bara EN som kan vinna det hela som en första person..
Men jag valde just därför att även ha ett tröstpris...=D!!





1:a pris går till......

TADAAAAAAAAAAAA!!!!

Underbara Malin med bloggen.



Och tröstpriset går till ännu en underbar tjej.

TADAAA

 
Härliga Sus
med bloggen:

Du får äran att äga denna lilla tingest.
Även den hemma pysslad av lilla mig ;)..

Så JÄTTE GRATTIS till er BÅDA!!!
Var nu så gulliga att maila mig era adresser..,så väntar små paket inom några dagar...

Hoppas nu att ni ALLA
haft en underbar valborg och 1:a maj..

På återseende alla goa!!!

Ha en fortsatt skön söndagskväll...

kram

4 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin utlottning.
Kul att du är med i min...
Kram Agneta

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej tjejen!

Hoppas du känner dig lite gladare igen;)

Tack snälla att lilla jag vann tröstpriset, så kul:))))

Ska ta och maila dig;)

Kram Susanne

Änglarum sa...

Hej! tittar in o grattar vinnarna! kramiz jessica

FruNeroLindström sa...

Åh, så glad jag blir.
Min förta vinst, och känns som det är precis nu jag kan behöva lite uppmuntran.
Du må tro att jag tänkt på dig i helgen, och speciellt efter allt med Zlatan.
Jag har fortfarande min lill prins kvar (och vi hoppas verkligen det förblir så). Vet inte vad jag gör om han inte klarar sig igenom dessa dagar när giftet ska ut ur kroppen. Så alla tröstkramar till dig.
Hoppas helgen gått okej trots den hemska starten.
Kram och tack än en gång för den fina vinsten.
Ska maila min adress.
Kramar om igen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...