onsdag 27 april 2011

Fått pippi

Hej i solskenet =).
Solen skiner men det blåser kallt hos mig.
Ingen riktig solfrossar dag alltså,men ack så underbar.

Idag har jag alldeles fått PIPPI.
Ha de jag ingen aning om i morse när jag vaknade,
att jag skulle komma hem med 4 små pippisar.








Visst var dom väl fööööör söta!!
Ska bli mina egna små inomhus pippisar.
Tyckte dom var så fina.

Sen hittade jag även dessa...
dom ska få förgylla UTSIDAN ,hade jag tänkt.




Dom två var mera charmiga än söta....
men för en billig peng,så fick även dom flytta hem till
Vita Björkebo!!!

Ha en skön eftermiddag och kväll .
Take CARE!!!

kram

ANNA

5 kommentarer:

zockervadd sa...

De sär söta pippisarna skulle jag vilja ha inomhus med... Men här kommer det bara levande fåglar in verkar de som;-) haha...
Du kan fynda du <3 kramiiiiis

Hemmavid sa...

Vilka sötnosar!
Förstår att du inte kunde motstå dem!

Kramen Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp!

Fina pippisar som har flugit in till dig, ser ut som såna jag har fått tag på med;)

Jaså du är också bara sååå trött?! Skönt att höra, då är det nog solen vi inte pallar med riktigt;)

Ha det bäst!
Kram Susanne

Liza sa...

Åh så söta pippifåglar!

Ha det fint!

Kram Liza

FruNeroLindström sa...

Åh, förstår att du fick "pippi" på dem.
Hur söta som helst.
Ha en riktigt härlig Torsdag,
Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...