torsdag 10 mars 2011

Vårfint

Vårfint i all sin enkelhet =):

Nu när lillpluttan Jennie slumrade en stund,
passade jag på att ordna till mina små lökar !

Små krokusar med lindat björkris till köket!
OCH
Vita pärlhyacinter till matrummet.

Älskar det lilla skira ljusgröna knopparna oxå.
Dom är så vackra i sig själva!
Njuter av dom,tills dom väldoftande
blomstrena slår ut och sprider VÅÅÅR i mitt
vintertrötta hem=):

Just nu när jag tittar ut genom förnstret
KRÄKsnöar det och blåser,.
Vi har STARKA..(hmmm) 3.0 grader.

Just nu längtar jag oehört mycket efter min MAN och barnens PAPPA!
Känner att mammas trötta kropp skriiiiiiiiiiiiker efter lite avlastning!!

Ikväll blire bilkörning å magoperationer!
Låter ut som en jätte trevlig kväll..(haha)
Bara ingen mer trillar dit å börjar kräkas..
Det räcker såååå lagom med att jennie och SNÖN gör det!!

Puss å kram

 

5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Urk för magsjuka! Jag lider med dig, så jäkla jobbigt när någon håller på och spy, man går ju runt och mår pyton hela tiden och känner efter.

Hoppas verkligen ni andra slipper!

Kram Susanne

m i l l a h . s e sa...

Usch å fy för magsjuka!
Hoppas lillsnuffsan kryar på sig och att ni andra klarar er! På tisdag är jag ledig, hoppas vi kan ses då, ÖF kanske...?
Kram!

jessikan sa...

Öhhh va trist, magsjuka är grymt!!!

Men jättefina vårtecken i köket i alllafall :))

// J

Liza sa...

Så fint du fixas med blommorna!
Usch o fy för magsjuka...

Ha det bra!

Kram Liza

Vit dröm sa...

Vad tråkigt med magsjuka...:(
Kul att du lämnade kommentar hos mig så jag hittade hit;)
Ha en bra helg!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...