måndag 14 mars 2011

Vår

Vår fint i köket.
Jag klädde på mig ordentligt för jag SÅG att det blåste väldigt ute.
Men jag ville så gärna ut i vårsolen....
Så sagt och gjort....
Men herre guuuuuuuuuuuuuud !!
Det gick ju inte att va ute.
När man bor vid vattnet och öppna landskap och det blåser,
ja då kan man lika gärna stanna inne.
För mot iskalla vindar som kommer rakt ner i halsen,finns det inga varma kläder.
Blåste så jag fick andnöd...
(att man aldrig lär sig)
,,så så vart det med den SKÖNA vårpromenaden.

Han ta med mig lite ris in från tomten iallafall=).
VÅRFINT inomhus då=D!

Nu behöver jag eran hjälp!!!

Den här takkronan har jag haft i många år.
Och nu när vi fick ett matrum,'så kändes det dax att hänga fram den igen.
Men...ska man ha skärmar till ( Har ljust gula bara)..
eller ska man ha utan?
Och ska man måla ljusen lite vitare??

HJÄLP mig...

Ibland blir det bara kaous i huvudet..

Måste bara få lägga in en sån söt liten bild på min lilla "rufsfia" EMINA.
Hon satte sig så fint på köks soffan och läste en inredningstidning
"i smyg"..

Mamma älskar <3 <3


kram

8 kommentarer:

Stina sa...

Så mycket fint du har.
Mysigt med riset.:-) Kram Stina

Unknown sa...

Hej!
Tack för besöket inne hos mig. Det finns så många fina och inpirerande bloggar och jag hittar nya varje dag. Din var ny för mig. Du har så fint på ditt soffbord, kvistar gillar jag med.

Ha en mysig kväll!
Kram Anna

jessikan sa...

Hejj!!

Tack för tacket :)

Hmmm, jag tycker att du ska måla ljusen vita ja, sen blir den tokfin! Tror inte ens du behöver skärmar då.

Kramen

Vita Falkens Lantliv sa...

Lät som en mycket kylig promenad...urk!
Med lampan vet jag inte...svårt. Om du har vackra glödlampor så kan jag nog tycka att du inte behöver några lampskärmar.

Du har en utmaning att hämta hos mig:)

Kram Susanne

zockervadd sa...

Vilken fin lampkrona:-) Jag skulle gjort som du skrev målat ljusen vita. Eller fixat skärmarna så de blir vita kanske? Underbart vacker är den iaf:-) kram

Gela sa...

Tack för awarden vad roligt att hitta in till dig. Vad fint du har det!!! Skall frotsätta surfa runt i din blogg en stund senare idag. Förkylningen har tagit över familjen här hos oss men vi kommer väl på bena så småningom.
Hoppas det är ok att jag lägger till dig bland mina inredningsbloggar. Va kul att du hade en blogg!!!! Stor kram Gela

Mjuka sa...

Hej
Kan verkligen förstå dig. Jag kommer ursprungligen från Helsingborg och det är ett riktigt blåshål.
Vilken söt liten flicka!
Kram Malin

Nyanser av vitt sa...

Så söt ditt lilla troll är. Lampan är ju jättefin men lite vitare ljus skadar inte :O)
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...