fredag 4 mars 2011

Målar

Målar och målar..
schellackar..målar...
MÅLAR!!!!!!
Väggen blir äntligen VIT!!
Listerna och lite till ;).
Det blir såååå fint =).
Resultatet kommer en annan dag ;)!


Idag sprack ännu en bubbla.
Jag e så mentalt urlakad..,så idag gick det inte längre.
Jag satt mig bara ner å brast i gråt...
grinade i en halvtimme tror jag.
Det värsta är ju när barnen ser sin mamma så ledsen och själva blir rädda.
Men va ska man göra??
Man kan ju inte bara gå å gömma sig.Och ibland kan man inte bara hålla det kvar inom sig.
Allt bara brast!

Så min äldsta underbara son Ludwig., Och Olliwer
sa att jag skulle ta bilen och åka en sväng.
(dom passade småtjejerna)
Så så fick det bli!
Behövde nog lite ensam tid efter den här slitiga(mentalt) Veckan.
Så jag for till Ta till Vara och fyndade en del..
Även det får det bli bilder på en annan dag =).
Den som väntar på nått gott...;)

Ja nu ska jag åter grabba tag i pensel och färg...
Blir ingen soff lördag det här inte.

Ha en fortsatt skön fredagskväll...
..va ni än sysselsätter er med !!!


Visst ser dom ut att ha det skönt..dom små vovvarna?!!!


Vet ni föressten vad det e för likhet mellan karlar å vovvar?!!

Jo när man tar dom i öronen ,och tittar dom djupt in i ögonen
när man talar till dom.
Så ser det NÄSTAN ut som om dom förstår!!!

P&K

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Men kära du!!!
Vi måste ses och bubbla lite skit nån dag!
KRAMAR!

zockervadd sa...

SKickar en styrkekram <3 Vilka goa söner du har som är så omtänksamma mot sin lilla mamma:-)
Låter skitdrygt, men ibland får man ta de där SKITdagarna och grina ur sig lite och hoppas att morgondagen blir bättre. Och slit inte ut dig med väggar, barn och allt bestyr;-)Ta ett glas vin och koppla av lite för det är DU värd!!! KRAAAAAM

Vita Falkens Lantliv sa...

Inte kul att känna sig ledsen men det är skit skönt efter man har lipat! Gulliga ungar du har:)

Måla nu inte hela tiden utan njut av att vara ledig ;)

Kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...