fredag 4 mars 2011

God morgon

Vaknade upp till en UNDERBAR sol.
Kände att guuu så skönt med lördags morgon i lugn å ro,,,
..men vänta nu..e det  verkligen lördag idag? Nä..jag känner inte igen det här..
Faaaaaaaaaaan det e ju bara fredag,,upp NU!!!
Stress..,men allt löste sig till lugn igen.
Å det bästa med att det "bara" e fredag idag..innebär ju att jag har min mysiga
lördags morgon i MORGON i stället =)).
Man måste ju lära sig att se det mesta från den positiva sidan ;).

Idag är jag med och firar en blogg som fyller 1 år snart.
En liten TÄVLING på gång =).
En gudomligt söt och romantisk rosen ask och två underbara små ljuslyktor.
Allt i rosa pastell...(vilket är min köksfärg på våren ).
Så det skulle passa perfekt här hemma.=)
Och den lilla livsnutande "skylten" går ju inte heller att motstå...
Sååååå ,vi får väl se..OM lyckan e med mig denna gång?

Kram

2 kommentarer:

jessikan sa...

Du de va strongt av dej att vända din missade mysmorron till nåt positivt :))

Jag bor i skåne och här finns INGEN sol...

// Jess

Ett Vitare Hem sa...

Åh flera gånger har detta hänt mig också att man på fredan tänkt att det varit lördag men också tvärtom att man vaknat söndag morron och nästan hoppat ur sängen i panik för man trott det varit måndag ;o)
Ha en riktigt fin helg!
Kram/Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...