fredag 11 februari 2011

Färdig

I både kropp å själ...
PHUUUUUU
Var tvungen ut och skotta snö..
Men herre gud ,det hade ju blåst halvmeter höga vallar.
Mitt på vägen lixom.
Gick ju inte ens att baka ut bilen.
Så nu åker jag väl på mitt ryggskott jag klarat mig sååå bra ifrån så lång tid.
Det hugger och drar i hela sidan.
SKIT säger jag bara,om jag åker dit igen!
Var ju tvungen att ta det värsta..
Annars kan ju inte gubben köra in på gårn heller när han kommer hem..Han kan ju inte gärna stanna ute på vägen?!!
Fyyyyyy va jag e trött på detta  nu!!!

Målandet e oxå färdigt nu..
..Ja inte skåpet..,men krokarna brickan och tvättbrädan =)



Bra va??!!!!

Ganska nöjd iallafall =).

Ikväll ska ljusen brinna fint,
och brasan ska spraka gott..
FREDAAAAAAAAG!!

KramA!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...