måndag 17 januari 2011

klantskalle

Det man inte har i huvudet,,
Eller rättare sagt..
-man har väl för mycket i huvudet!!!!

Missade min hårklippning idag=(.
Har så fint skrivit in i almanackan att jag ska dit 13.50.
Men ICKE då..
Kl 12.00 skulle jag varit dit!!
Har suttit här och VÄNTAT bara på att kl ska bli dax..,å så har jag skrivit fel!
*muttrar*
Så nu blir jag inte festsnygg förrens den 8 februari!! Det är ju EVIGHETER dit=(

Ja ja e huvudet dumt får kroppen lida!!

Tänkte bara tala om att jag lyckades smörja min karl tillräckligt igår =).
Nog blev det som jag ville allt!!!
Bilder kommer!!!
Blev jätte nöjd.Bara finliret kvar nu!!!

Jag pysslar vidare med mina projekt en stund nu...
(fick ju lixom lite extra nu då ,när jag missa frissan)
En kopp kaffe så blir allt OK!!!
Tjing...ses senare =)

Lägger in en annan fin bild sålänge!!
Visst är det fint =)
(bilden är lånad från Sköna hem)

Kram A!

2 kommentarer:

zockervadd sa...

Men HEJ:-) Vad roligt att du hittat till min blogg, och att jag fick hitta din. Åh vad fiiiint du har.( Avis) Vad kul att det var Ludde jag pratade med,tänk vad världen är liten:-) Du får hälsa han så mycket och tacka för beskrivningen!!! Ha det bäst, nu ska jag fortsätta läsa vidare i din fina blogg:-) KRAM

Anonym sa...

Men smart Anna panna;)Miss you!Puss/Malin P-Håll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...