fredag 3 december 2010

Livet rullar på..

Här blandas dessa dagar med kaous och kärlek.
Svinkallt ute ,vilket betyder att jag dom flesta stunderna ligger med rumpan i vädret och fejset i brasorna.
Jag hinner inte annat än underhålla veden i spisarna om jag ska ha nån som helst dräglig stund på dygnet.

Det är heeeeelt klart fööööööööööör kallt ute nu!
OGILLAS!!!
För övrigt så föredrar jag nästan vintern framför sommaren.
(jag tänker mest på luften)
när jag säger så.
Hög ,frisk,fräch luft!
Men det behöver ju inte överdrivas ,Nu e det ju så j...la kallt att man inte ens kan ANDAS ute!
Mamma stackarn uppe i Mora har än kallare än oss....
Så hon ( min uppfinningsrika lilla mor),
har virkat ett omslag till hennes glas,så han ska kunna hålla i dom.
Mamma min lilla vän...
RIKTIGT så här kallt ..e det som sagt INTE nödvändigt att vara.
Risken e ju stor vi frusit fast innan julen står för vår dörr.

I går fyllde jag ytterligare ett år..
Ett år äldre igen då alltså.
Man vet inte hur många dagar ,år man har kvar ,så här iförtid.
Så jag ska vara glad..,att jag får uppleva dessa j....la svinkalla dagar..
I morgon kanske jag ligger där med näsan ivädret...,
Njut av ALLA dagar du får!

Tack alla gullon för dom fina gratulationerna jag fick.
Ett jag blev extra glad för var:

Min SYSTER och hennes dagbarn hade spelat in när dom sjöng för MIG!!!!
Kom via mms ända från sthlm!
Tack kära syster.,har lyssnat flera ggr om...
Att höra barn sjunga och må gott,
är ju något av det härligaste!!!
Dom e för härliga!
Och sen snälla gulliga goa JOHN =).
(syrrans yngsta)
Han pysslar och fixar!
Jätte glad blev jag för alla fina små presenter



.
Emina gullet mitt,gav mig oxå något extra igår.
Ett RIKTIGT gott skratt!

Hon sitter och äter blodpudding för fulla muggar.
rätt var det är utbrister hon
-OJ ,jag måste gå å bajsa.
-OJOJ då,mitt i maten ,säger jag.
-Nä på TOALETTEN såklart mamma...,du sa fel,
Du e tokig mamma!!!!

haha ja va säger man...
dom e så förståndiga barnen.
Klart man inte bajsar mitt i maten!! Haha
Love U tok fia min!!!

(Emina på hennes 3 årsdag 19 nov -10)

Och sen TACK snälla UNDERBARA unge!!
LUDWIG!!!

Alltså titta va han köpt till sin "gamla" Mamma!.Han e för go!
Älskar dig <3
Blev så rörd att jag började gråta.

Han KAN det där ..
....Det där om va TJEJER vill ha ;)..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Å KATT kärlek,
Har vi oxå massor utav!
Dom har flyttat ut i vardagsrummet nu!
Dom bor i den nedersta byrålådan =)!
Tack för nu! Vi ses igen =).
Ha en fortsatt skön fredag!

Kram A!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...