torsdag 9 december 2010

ANNA dagen!

All inspiration,stämning,ORK
är som bortblåst=(.
Jag mår lite svajigt i humöret ..
Känner mig trött,ledsen och SLUT!
Många sjukor runt omkring.
Jobbsök.
Ekonomi.
Vikt.
Ibland e det bara för mycket.
Ibland vill man klara allt.
Ibland inser man att man inte orkar.
Ibland......
Tvättberget växer.
Tomt i skåpen.
Katter i massor.
4 barn.
Fy vilken klagosång....
...Men idag är det inte roligt=(.

Idag är det den 9 december-
alla ANNOR har namnsdag,
och LUTFISKEN ska läggas i blöt.
Blir inget av med det!!!
Skippar lutfisken i år oxå....
Men vill gärna njuta den nån dag i julhelgen.
Älskar lutfisk!

Man ska känna julefrid,i juletid...
...Hoppas jag hittar dit,,
och det snart =).
Den kanske kommer till mig nu i helgen då vi ska upp till mor å far i mora!
Längtar massor dit nu!!
Kanske är det som fattas mig?!
Ja ja ,jag kämpar på..
Snart natta liten trött lillkråka..
..sen lunch..
..sen pyssla med storkråkan!!


Ekorren är så söt där den sitter utanför mitt köksfönster och mumsar varje dag.
Älskar mina vilda djur jag har på min tomt.
Det är sååå mysigt!

Tack för nu!
KramA!

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Skickar lite värmande kramar!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...