fredag 29 oktober 2010

Härliga fredag!!

Så skönt att ha familjen samlad en fredag...trodde jag?!! Äldsta grabben valde naturligtvis att göra annat ikväll!! Ja just idag kan jag iofs förstå honom...På söndag åker han ner till sin pappa i 3 hela veckor(vilket innebär att även JAG får vila) Lite!!!
Oliwer hänger på den första veckan då det är höstlov.Ludde blir kvar ytterligare två veckor pga.aluplats!!

Idag e jag grymt sugen på att gå ut och roa MIG SJÄLV!!! Är inte såå ofta man gör det som 4 barns mamma....meeeeeeen...idag hade det varit skönt!!!Svänga sina lurviga och bara vara.....

 Det blev inget Falun tidigare idag föressten..,och det gjorde inget sa Ludwig!! Han hade uppvisande av 2 veckors arbete av att granska ett företagande i falu aulan idag....Han tyckte som sagt det sög..,så jag missade väl inte så mycket dårå...Men det e ALLTID kul att se vad ens ungar åstadkommit=)...Nu ere snart IDOL....får see då...hur kvällen bliiiiiiir!!!


Kram A!!



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...