söndag 17 april 2011

Sovmorgon

Åhej å hå...
Fick mig visst en oplanerad REJÄL sovmorgon=):

När jag vaknade nu kl 9.30 var det tyst i huset...
Alltså måste pappa å småtjejer redan hunnit UT ur huset..
Å visst,här inne låg en dötrött mamma och två tonåringar och snusade sött.

men herre guuuuuuuuuuuuud solen skiner jö...
MÅSTE UT NU!!
Har inte tid att sova bort soltimmarna...,

Så jag få helt enkelt kika in med intressantare inlägg senare..

Ha en superduper skön solig söndag.

Och KUL att ni är med och TÄVLAR hos mig!

kram

2 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh va skönt med sovmorgon. Det är en småbarns mamma lite extra värd tycker jag:-)
Nu ska jag oxå ut i solen och njuuuuuuta. Sen så ska jag hålla mig långt ifrån internetkablar idag;-) (mohahaha...) För de där grabbarna blir ju såååå imponerade av den här lilla mamman ibland;-)!!!!!! hehe... Hälsa Ludde från oss oxå...KRAMIS

Vikeskärs hem och vardag sa...

Skönt med sovmorgon... Det är välbehövligt ibland :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...