onsdag 13 april 2011

Smyger

Hej alla BÄSTASTE ni!!!
Va gulliga ni är,med era kommentarer.
Ni gör mig sååå glad=).

Idag ska jag SMYGA..
Smyga in lite färg till i mitt KÖK.

Jag fick för några dagar sedan 2 st LILA kryssantemum av min
ÄLSKADE man <3.
Jag ställde dom i köksfönstret,och wow,
helt plötsligt så SÅG jag att det var dax att lägga på mitt
rosa/lila täcke på den annars HELVITA kökssoffan.


Allt matchar så bra med taklampan i köket oxå..ser ni..


Så Nu när färgen ändå låtit sig in här,
så är det ÄNTLIGEN dax att sätta upp mina Rosa/vitrutiga gardiner oxå.
Nu är sommaren på intågande i mitt KÖK..
Ja VET vi ska passera PÅSK först..,men ändååå....;).

Kramelikram från

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där Anna,

Men det blev ju bara pricken över i! Så snyggt med kryssen i lila och så den pläden!!!

Åh va kul att du vill vara med, du är inräknad! Jag har dock inte fått ngt mail men du kanske sände det till Lisbeth och det går ju lika bra. Medela dem du känner om detta, hoppas vi blir jättemånga, här ska säljas!!! Då ses vi!! Mari. ( Loppis Regementet kl 10-15- bara ta en plats, betalning tar vi senare under den dagen..)

Amanda sa...

Härligt med lite vårfärger! Har börjar vårstäda här, trist när man helst bara vill vara ute.
Hoppas du får en bra dag!

Kram Amanda

Stina sa...

Så fint det blev.
Snart så är det sommar och jag längtar tills dess så jag tror att jag dör-;-) Kram Stina

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint det blev, lite somrigt och fint:)

Nu blev jag lite sugen med på att somra till det;) Men det blir väl inte förrän till helgen i så fall.

Ha det bäst!!!

Kram Susanne

Liza sa...

Så fint o härligt vårigt det blev i ditt kök!

Ha en bra dag!

Kram Liza

FruNeroLindström sa...

Blev verkligen kanonfint, vår/somrigt när det är som bäst.

Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...