tisdag 1 mars 2011

Sjukstuga

Hej alla !
Här hemma är det åter igen
SJUKSTUGA =(.
Där av den dåliga uppdateringen här på bloggen.
Emina har haft feber kramp ,så akuten med henne.
Febern vill inte ge sig,, så i morse vaknade hon åter igen med 39,4.
Jennie ligger enäppet under, 38,8,men hon blir inte alls lika
påtagligt hängig.
Farligt????? att vila????
Hon kan INTE sitta stilla...
Inte ens igår när tempen visade 39,6 var hon lugn?!
En annan hade ju varit DÖD!!!!!!!!

Det ända vi kan göra är att ha is i magen och vänta ut febern.
(har fruktansvärd respekt just för HÖG febe)
INTE blev det bättra ev Eminas kram på söndag natten!
GODE GUD så otäckt!!
Aldrig mera ,säger jag bara.

Helgen var skön och trevlig iallafall.
Jag å min älskade gubbe fick lite tid för oss själva =).
MYCKET välbehövligt då vi aldrig är det.
Med 4 barn i huset ,så är det svårt att ha alla borta samtidigt.
Så alltid e det nått barn hemma.

Vi snickrade vägg på lördagen=)
Den kom upp..
men han inte bli vit!

Men jag e super nöjd...
,,,nu ser jag verkligen att jag tänkte "RÄTT".
Vi blev med ett rum till =).

Och med denna lösning,,
blev ju köket genast rymligare oxå.
Där drömmer vi om en liten köksö
och flera skåp och bänkar längst två väggar som vi nu kan ytnyttja.
När stora bordet för 6 pers stod där..,så åts ju lixom hela ytan upp av det.

Så nu ska vi spinna vidare på våran köksdröm oxå .)
Vi var ju som sagt ner till IKEA på söndagen och fick lite köks tips.
 Vi (JAG) fyndade en hel del....
MYCKET Nöjd!

Bilder kommer till ett senare inlägg.
Nu vill barnen ha uppmärksamhet.
(åh fy,å jag som själv mår skit,har lust att skita i att orka idag,
men en mamma måste orka jämmt!!! Hur hon själv än mår)
DET är en baksida...mamma alltid bär på!!!

Ha en skön och SOLIG tisdag alla.
Önskar så att vi mått bättre,så vi kunnat njuta av solen nu när hon ÄNTLIGEN skiner på oss alla!

Kram 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...