torsdag 17 mars 2011

oinspirerad =(

Nä det här kändes inte bra alls.
Jag som tyckt att det varit såå kul att blogga.
Men ska det nu krångla å fela...
..ja då e det inte lika inspirerande..

Just nu känns det som om jag kanske ska börja om med en helt ny blogg??
Men det känns trist det oxå..
Är ju så mycket som finns i den här.
Men om ni inte kan LÄNKA till mig så känns det ju lite trist.
Det e ju alltid kul när nya hittar hit och man får flera bloggvänner.

Ja just nu måste jag nog ta mig en funderare.
Och undertiden hoppas jag att någon
kan hjälpa mig.
Något jag tror jag förstod var att det fortfarande ligger kvar gamla bloggar på den NYA adressen.
Jag har försökt luska ut hur jag ska kunna få bort dom ,men har inte lyckats .
Det står att jag kan be "blogger" om hjälp.
Det går bara via engelska och jag hittar INTE på vart och HUR.


Fyyy va ledsen jag känner mig nu!!!

HJÄLP mig!!!!


Kram

5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Suck så trist och krångligt det låter:((((( Jag kan dessvärre inte hjälpa dig, är super kass på data krångel.

Hoppas verkligen du får ordning på det, för vill inte du ska sluta med bloggandet♥

Kram Susanne

zockervadd sa...

Åh va trååååkigt.... Men nä sluta blogga det får du INTE, så det sååå!
Ja idag har jag haft energi, men som sagt det händer inte så ofta;-) haha... Man får ta till vara den när den vääääl kommer...
Kan tyvärr inte heller hjälpa dig med datorproblemet:-(((
KRAAAAAAAAAM

Liza sa...

Fy så tråkigt att det strular för dig.. tyvärr kan jag inte hjälpa dig alls!
Nu har jag nya adressen iallafall!

Kram Liza

Nyanser av vitt sa...

Tråkigt detta men har du aktiverat din profil? Jo men det har du nog. Det som var annorlunda är din adress utan www i. Kan det vara problemet?Trevlig helg
Kram Agneta

Amanda sa...

Tack för din kommentar och kul att du kikat in hos mig :) Var ett riktigt roligt pyssel jag hittade på, inte speciellt svårt heller. Hittade magasinet i min lokala hobbybutik i Hedemora, men kika in på hemsidan www.svartafaret.se och sök på "candy" så finner du magasinet där! Lycka till :)

Hoppas krånglet med bloggen löser sig, en trevlig blogg jag brukar kika in på titt som tätt! Ha en toppen dag, själv ska jag ut i snön som vräker ner och åka snowboard och njuta av sista dagen innan hemfärd!

Kram Amanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...