tisdag 1 mars 2011

Nöjd

WOW blev det=)!!
Såå fint bordet var.
Ett gammalt ,hederligt ,stabilt ,nött och
UNDERBART!!!!


Asså 100 spänn....!!!!
Och kolla in lådan..


AAAaaa ja vet,,
jag e nog galen...,men det e nästan så jag blir kääär i lådan!!
Är det överhuvudtaget NÅGON som fattar va jag menar??
Alltså..den e ju sååå underbar...
Aaaa jag e KÄR!!
Man ser det gamla gedigna ,
välgjorda,handgjorde...
*ryyyyyser*
av välbehag <3!

Sen kommer nästa drag....
..jag ska leva och bo med bordet innan jag bestämmer mig helt.
Men va tycker ni spontat??
Behållas träfärgat..
målas helt vitt..
eller målas vitt men behålla skivan mörk..
(den är så vackert nött )
Men jag tror dom har "ådrat underredet någon gång?!!

kom med massor av tips och kommentarer!!
BEHÖVER dom nu!!

Strax dax för sen middag för "honey and I"
Sen tv soffan =)

Take care

Kram

3 kommentarer:

Stina sa...

Haha...Jag förstår vad du menar med lådan.

Jag tycker att det är fint när det bryter av lite. Passar bra mot golvet också. Men jag vet hur man är själv.
Det är snyggt med vitmålat underrede också.
OM du ska måla så kanske du kan ha bordsskivan och lådan som de är.:-) Kram Stina

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilket fynd!!!!!!!! Så läckert och slitet, förstår precis att du är in love;) Jag tycker det är snyggt som det är, men vitt är snyggt med. Hmm kan nog inte hjälpa dig, men vänta ett tag och känn efter, snyggt när det bryter mot det vita med:)

Inte mycket till hjälp, men men hihi

Kram Susanne

zockervadd sa...

Men ibland har man tur med fynderiet;-) Sååå fint!
Det är fint som det är, men jag hade nog gjort som
Stina sa. Då får du ju både vitt och nött! KRAAAAAAAAAAAAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...