tisdag 15 mars 2011

Ledigt

Idag har tjejerna varit lediga=).
Vi var på förmiddagen på öppna förskolan.
När vi kom hem var vi ute på gården i solen en bra stund.
JÄTTE SKÖNT!
Men det e bara när solen e på gården som det är så skönt.
Tyvärr går solen än sålänge så pass lågt ,
Så nån riktig värme blir det ju inte ännu!
Får hålla oss till tåls en stund till.
Nu KÄNNS det ju iallafall att den är på gång .
VÅREN!!!
Så nu känns det som om påsken snart e på intågande.
(fast den ligger ju sent i år)

Men den här vännen..hänger i min köksgardin året runt.
ÄLSKAR DEN!!!!
Den e hemtrevlig för mig helt enkelt!!


Nu ska jag väcka en liten Jennie som somnat ifrån på golvet!
Ha en skön eftermiddag !

Kram

7 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Tack för din söta kommentar till mig och om min blogg!
Det värmde gott i hjärteroten!
Extra kul eftersom jag hittade till dig också!
Vi ses igen!

Kram Annica

jessikan sa...

Hejsan!

Tack för utmaningen, de e kul me sånt! Men jag visste inte vem jag skulle skicka till riktigt, är ju så ny på det här och de flesta jag kom på hade redan fått den, men 3 blev det i allafall :)

Visst e de skönt att man kan lapa lite sol nu, kroppen skriker efter ljus.

Kramen

Marie - Systrarna sa...

Ja visst är det härligt att våren är på gång! Som upplagt för ett "pappaskämt": "Vi har vår i luften - var har ni er?" Fniss.
Tack för din gulliga kommentar inne hos Systrarna! Kram/Marie

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Unederbart med våren:)
Önskar dig en fin kväll
Kram Susanne

Östervik9 sa...

Godkväll!
Tack för din kommentar på min blogg, nu har jag ändrat din adress i min blogg:) så det kan bli...
Ha en mysig kväll:)
/Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Visst är det våren som kommit nu, underbar dag idag:)

Kul att lära känna dig liiiiite mer;) Det där skrattet blev jag mycket nyfiken på hehehe

Kram Susanne

Nyanser av vitt sa...

Vad mysigt att vara ledig lite med barnen.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...