lördag 26 mars 2011

Kärlek

Idag har vi varit hos min mamma å pappa och tankat
KÄRLEK!!!!
Helt underbart skönt är det alltid att komma hem till dom.
Blev lite bortskämda med mat också..
å gusan så gott det var.
Man är sannerligen INTE bortskämd med att sätta sig till färdig lagad mat och dukat bord.
Sååå skönt och mysigt!!
Tack snälla ni,för en härlig dag,
mamsen å pappsen <3

Nu blir det pyssel framför tv.n.
Lyssna på körslaget med ena örat å titta med ena ögat,
samtidigt som jag pysslar...
Får se OM det går!!
Ha en skön lördagskväll,
med mycket MYS och
KÄRLEK!!!!

kram

2 kommentarer:

jessikan sa...

jag blir så glad när jag läser att du mår bra hos dina föräldrar, jag har det likadant och det är ju så himla många man hör som ser det som en uppoffring att umgås med sina nära. Vi har ett privilegium med älskade mammor :)

Kramen

Anonym sa...

Hej vännen. jag har en svägerska som oxå håller på med det du pysslar med. Du är värld all värme å kärlek du kan få. var rädd om dig. Stor Kram Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...