fredag 11 mars 2011

Award =)

Idag har jag fått min första
award =).
Jag fick den av min nyfunna härliga bloggvän som har bloggen
"Jessikans lilla värld."
Ni hittar henne

Så nu e det min uppgift att skicka denna award vidare...
Ska grunna en stund=).
Är ingen lätt uppgift i denna underbara
BLOGGVÄRLD!

Tack igen Jessika!!!!!!


Den här underbara ängeln sydde min äldsta son Ludwig
till mig när han gick i 4.e klass=)
Jag bara älskar den!
Den e faktiskt en av mina största favoriter här hemma.
Så fin<3

kram

3 kommentarer:

zockervadd sa...

Den var ju bara FÖR underbar den där figuren, Förstår att det är din favoritpryl!

Ljusa vardag sa...

Hej! Vad kul att du hittade in till mig och att du gillade min blogg. Då hittade jag ju lättare in till din fina blogg! Vår stuga ligger på en ö i södra dalarna som heter Lisselön. Bara 1 mil norr om västmanländska gränsen. Ha en fin fredagskväll, mvh Anna

Vit dröm sa...

Vilken gullig ängel han sytt, förstår att det är en favorit:)
Ha en toppenhelg!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...