torsdag 24 februari 2011

Föga hjälp

Åh herre gud så tamt man kan bli emot tagen.
Nån särskilld respons, fick jag som vanligt INTE !
Ibland undrar jag,hur sjukvården fungerar.
Om den ens gör det överhuvudtaget??!
Läkaren  kliade sig i huvudet..

Funderade en lååååång stund!!

Ett EKG kanske ?


DET har vi gjort massor av ggn nu,men det visar ingenting.

Så jag blev yterligare hemskickad..,
fast med lite nya mediciner såklart...

*muttrar*
Ja visst ville jag ha mediciner som jag kan ta då det blir riktigt illa..
,,men hellre vill jag ju ha en diagnos.
Ett svar,en teori.
Är så less på detta.
Är bara att ringa sin husdoktor,BE om en timmes avlagd tid.
Och tammetusan vända ut och in på mig..,så dom FATTAR!!





Lägger in min vackra orkidee som jag fick av "honey" igår.
Sätter mig i soffan och myser med
Drömhem&Trädgård..
Sen blir det TV kväll !

Love U All!!

Kram

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Byt vårdcentral!!!!
Jag har inget förtroende för nån av läkarna på Domnarvet, om det är där du går...
Här har hela familjen flyttat över till den nya, privata Falu VC ---> http://www.faluvc.se/
Där har man samlat ett gäng BRA läkare, och filosofin är att lyssna på patienten.
Vi är supernöjda! Kramar!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...